تعمیرگاه مجاز تعمیر و سرویس ساید بای ساید

تعمیرگاه تخصصی تعمیر ساید بای ساید، تعویض فیلتر ساید بای ساید، تعمیرگاه مجاز تعمیر ساید بای ساید، خدمات تعمیر و سرویس ساید بای ساید

تعمیرگاه مجاز تعمیر و سرویس ساید بای ساید

تعمیرگاه تخصصی تعمیر ساید بای ساید، تعویض فیلتر ساید بای ساید، تعمیرگاه مجاز تعمیر ساید بای ساید، خدمات تعمیر و سرویس ساید بای ساید

آموزش صفحه کلید و درجه های ساید بای ساید دوو DAEWOO

آموزش کنترل پنل و کلید و تنظیمات درجه یخچال ساید دوو deawoo

در این مطلب آموزش کامل کلیدها و تنظیمات درجه نمایشگر یخچال ساید بای ساید دوو (DEAWOO) همه مدل ها را توضیح میدهیم .

شاید شما به تازگی یخچال ساید دوو تهیه کرده اید و کار کلیدها ، تنظیمات دما و معنی کلمات روی نشانگر برای شما آشنا نیست و کلی سوال در ذهنتان است، ما در این مطلب کاملا کار کلید ها و علامتهای نمایشگرها را شرح میدهیم تا به همه سوالات ذهنتان پاسخ دهیم.

آموزش دکمه و کلید های تنظیمات یخچال ساید بای ساید دوو DEAWOO

تنظیمات نمایشگر ساید دوو

1_ FREEZER SET  کلید تنظیم دمای فریزر  : 

با این کلید میتوان دمای داخل کابین فریزر را تنظیم کرد دمای نرمال برای منفی 19 می باشد

2_ SUPER FREEZER کلید سرما سازی سریع فریزر :

با فشردن این کلید علامت QUICK روی دیسپلی سمت فریزر روشن میشود در این حالت فریزر شروع به سرما سازی سریع میکند ،مواقعی که شما حجمی از مواد غذایی مانند گوشت و سبزیجات داخل فریزر قرار می دهید و برای جلوگیری از تغییر رنگ و بو مواد غذایی با استفاده از این حالت سریع مواد غذایی فریز شده و دیگر کیفیت خود را از دست نمی دهند.

3_ FILTER چراغ فیلتر آب :

اگر چراغ فیلتر تصفیه آب یخچال در حالت سبز NORMAL روشن باشد میتوانید همچنان از خروجی آب یخچال استفاده کنید ولی اگر چراغ فیلتر به حالت قرمز CHANGE تغییر پیدا کرد فورا باید فیلتر تصفیه آب تعویض شود.

4_ REFRIGERATOR SET کلید تنظیم دمای یخچال :

با این کلید میتوانید دمای داخل کابین یخچال را تنظیم کنید دمای نرمال برای یخچال 3 یا 4 می باشد.

5_ SUPER REFRIGERATOR  کلید سرما سازی سریع یخچال :

هنگامی که خرید هفتگی را انجام می دهید و حجم بالایی از مواد غذایی را داخل یخچال قرار می دهید با روشن کردن این حالت میتوانید سرما سازی سریع یخچال را فعال کنید تا مواد غذایتان تازه بماند و از فساد آنها جلوگیری شود.با فعال کردن این کلید علامت QUICK روی نمایشگر سمت یخچال روشن می شود.

6_ ICE MAKER LOCK خاموش/روشن یخساز :

با استفاده از این کلید میتوانید یخساز را خاموش یا روشن کنید اگر چراغ این کلید خاموش باشد یعنی یخساز فعال است با فشردن و روشن شدن چراغ قرمز یخساز غیر فعال می شود. حتما هنگام مسافرت و یا زمستان که مصرف یخ کمتر و یا صفر است یخساز را در حالت خاموش قرار دهید.


پیشنهاد میکنم مقاله : راهنمای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید مطالعه کنید


7_ LOCK قفل کودک :

با یک بار فشار دادن این کلید قفل کودک فعال شده و دیگر کلید های صفحه نمایشگر کار نمیکند و برای غیر فعال کردن قفل کودک باید این کلید را 3 ثانیه نگه دارید.

8_ WATER/ICE کلید انتخاب آب و یخ :

این کلید سه حالت دارد که با فشردن آن روی نمایشگر نشان می دهد و میتوانید انتخاب کنید که ، 1 یخ قالبی 2 یخ خرد شده 3 آب  خارج شود

WATER/ICE کلید انتخاب آب و یخ در یخچال ساید دوو deawoo

 

9 _ SLEEP حالت خواب :

اگر شب هنگام صدای یخچال برایتان آزار دهنده بود و می خواهید یخچال در سکوت بماند و صداهای اضافه قطع شود، دکمه Sleep را فشار دهید. این حالت تا 12 ساعت باقی می ماند و به طور خودکار به حالت عادی باز می گردد. اگر می خواهید این عملیات را متوقف کنید، همان دکمه را دوباره فشار دهید تا یخچال به حالت قبلی برگردد.

 

آموزش کلید های یخچال ساید بای ساید دوو _ دانلود دفترچه یخچال ساید دوو deawoo

 

منبع : پشتیبان سرویس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.